Promo icon

100% satisfacție garantată

Promo icon

Livrare în termen de 2-3 zile lucrătoare

Promo icon

Livrare gratuită pentru comenzile de peste 200lei!

Promo icon

Politică de rambursare a banilor în termen de 14 zile

Promo icon

Cele mai ridicate standarde de calitate

Promo icon

100% satisfacție garantată

Promo icon

Livrare în termen de 2-3 zile lucrătoare

Promo icon

Livrare gratuită pentru comenzile de peste 200lei!

Promo icon

Politică de rambursare a banilor în termen de 14 zile

Promo icon

Cele mai ridicate standarde de calitate

Termeni și condiții generale

1. Informații generale

Termenii și condițiile generale sunt întocmite în conformitate cu reglementările din domeniul protecției consumatorilor, pe baza recomandărilor Camerei de Comerț și Industrie din Slovenia și a codurilor internaționale pentru afaceri online și electronice.

Site-ul este un magazin online, unde vânzătorul Nutrisslim d.o.o. Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Slovenia, număr de identificare fiscală: GB36162929785 (denumit în continuare „Vânzătorul”) oferă produsele sale, iar cumpărătorii le achiziționează.

Prin comandarea unui produs individual sau a unor bunuri de la Vânzător de către Cumpărător, se stabilește o relație de obligație între aceștia. Toate litigiile care decurg din acest raport juridic (ca urmare a veridicității informațiilor furnizate de utilizator, a conținutului ofertei, a obiectului și a prețului ofertei, etc.) se rezolvă exclusiv între Vânzător și Cumpărător. Vânzătorul și cumpărătorii de pe site-ul web acceptă metoda de tranzacționare, care este specifică internetului și este într-o anumită măsură anonimă.

Atunci când se înregistrează în magazinul online, vizitatorul obține un nume de utilizator, care este același cu adresa sa de e-mail, și o parolă de utilizator, care este stabilită chiar de către utilizator. Numele de utilizator și parola utilizatorului sunt determinate fără echivoc și sunt legate de datele introduse. Prin înregistrarea sa, vizitatorul confirmă și garantează că este adult, cu capacitate juridică deplină. Prin înregistrare, vizitatorul devine utilizator și dobândește dreptul de a cumpăra. Prin achiziționarea unui produs, utilizatorul devine client.

Acești Termeni și condiții generale definesc funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile vizitatorului, utilizatorului și cumpărătorului, precum și relația comercială dintre operator, vânzător și utilizator în calitate de cumpărător de produse din oferta magazinului online.

Furnizorul și adresa furnizorului: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o,  Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Slovenia; Înregistrat la Tribunalul Districtual din Ljubljana, opr. nr. 2010/9888.

Societatea este obligată să plătească taxa pe valoarea adăugată (TVA).

ID-UL DE TVA: GB361629785

Număr de înregistrare: 3711676000

Informații de contact ale vânzătorului:

2. Disponibilitatea informațiilor

Vânzătorul se angajează să aibă întotdeauna la dispoziția utilizatorului:

  • informații privind identitatea societății (în special denumirea societății, sediul social al societății și numărul de înregistrare, sub care este înregistrată societatea),
  • datele de contact care să permită utilizatorului să comunice rapid și eficient cu Vânzătorul (e-mail, telefon etc.),
  • informații privind caracteristicile esențiale ale produselor sau ale servicilor magazinului online, inclusiv serviciile post-vânzare și garanțiile,
  • informații privind disponibilitatea produsului sau a serviciilor magazinului online,
  • metoda și condițiile, în special locul și ora de livrare,
  • informații privind modalitățile de plată,
  • informații privind perioada de valabilitate a ofertei din magazinul online,
  • informații privind perioada în care mai este posibilă retragerea din contract și condițiile de retragere,
  • informații privind procedura de reclamație și informații privind persoana de contact a vânzătorului, pentru contactele cu utilizatorii.

3. Oferta de produse, termenul de livrare și primirea pachetului

Datorită naturii afacerilor online, oferta din magazinul online se schimbă și se actualizează frecvent și rapid.

Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 2 zile lucrătoare în Slovenia, cu excepția cazului în care GLS livrează mai târziu la o anumită adresă de livrare (a se vedea punctul 11). Pentru celelalte produse se aplică termenul de livrare menționat lângă produs în magazinul online. Fiecare produs este disponibil într-un termen rezonabil.

La plasarea unei comenzi, utilizatorul poate specifica una dintre următoarele metode de preluare a produselor:

  • Plata la livrare, caz în care serviciul de livrare percepe utilizatorilor o taxă.
4. Modalități de plată

Vânzătorul permite utilizatorului să aleagă una dintre următoarele metode de plată pentru achiziționarea de produse din magazinul online:

  • cu numerar (sau card) la primire, caz în care se aplică prețul online (a se vedea punctul 5),
  • plata prin PayPal sau card,
  • plata cu cardul de credit.

Plata cu un card de debit sau de credit și plata în rate, este posibilă numai dacă datele din profilul de utilizator pentru plătitor, sunt aceleași cu datele din profilul de utilizator pentru deținătorul cardului de debit sau de credit.

Tranzacția de plată nu este finalizată până când comanda dvs. nu este expediată.

 

5. Prețuri

Prețul online este valabil pentru toți utilizatorii înregistrați în magazinul online. Există posibile suprataxe la prețul online, în funcție de metoda de plată aleasă (a se vedea punctul 4).

Toate prețurile din magazinul online www.naturesfinest.ro sunt exprimate în LEI și includ taxa pe valoare adăugată (TVA). Toate prețurile din magazinul online reprezintă prețurile produselor și nu includ costurile de livrare (a se vedea punctele 3 și 10). Toate prețurile sunt valabile numai pentru achiziționarea electronică a produselor prin intermediul magazinului online.

Toate prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au o valabilitate prestabilită, deci sunt valabile doar până la fiecare modificare. În ciuda tuturor eforturilor Vânzătorului de a furniza cele mai actualizate și exacte informații, se poate întâmpla ca informațiile despre prețuri să fie incorecte. Într-un astfel de caz, și dacă prețul produsului se modifică în timpul procesării comenzii, adică din momentul plasării comenzii până la confirmarea comenzii, Comerciantul va:

  • notifica utilizatorul (cumpărătorul) cu privire la noile prețuri, iar în acest caz, utilizatorul (cumpărătorul) are opțiunea de a-și modifica parțial comanda, de a o anula complet sau de a confirma comanda la noile prețuri, toate acestea fără costuri suplimentare, sau,
  • va permite utilizatorului (cumpărătorului) să se retragă din achiziție și, în același timp, să îi ofere o soluție care să fie în beneficiul și satisfacția reciprocă.

Oferta magazinului online Nature’s finest este actualizată și modificată frecvent și rapid. Prețurile sunt prezentate ca prețuri obișnuite și prețuri promoționale. În cazul produselor promoționale, este clar care este prețul obișnuit al produsului (este barat) și care este prețul promoțional.

Prețul în magazinul online Nutrisslim este același pentru ambii – membri înregistrați și oaspeți ai magazinului online. Toate prețurile includ TVA. Prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au o valabilitate prestabilită.

6. Procesul de cumpărare

6.1. Etapele tehnice care conduc la încheierea unui contract de vânzare

Următoarele etape tehnice sunt la dispoziția utilizatorului (cumpărătorului) în cadrul procesului de cumpărare:

  • conectarea la magazinul online utilizând o adresă de e-mail sau parola utilizatorului, dacă utilizatorul (cumpărătorul) și-a creat anterior un cont de utilizator (a se vedea punctul 1),
  • căutarea unui produs individual în oferta de produse din magazinul online,
  • selectarea produsului pentru cumpărare,
  • adăugarea produsului selectat pentru cumpărare în coșul de cumpărături,
  • determinarea cantității de produs care urmează să fie achiziționat,
  • revizuirea prețului produsului selectat în cantitatea selectată, inclusiv taxa calculată, dacă aceasta este percepută,
  • selectarea metodei de livrare (a se vedea punctele 3 și 10),
  • selectarea metodei de plată (a se vedea punctul 4),
  • revizuirea comenzii cu metoda de livrare selectată și costurile de livrare facturate, dacă este cazul,
  • conformarea și plasarea comenzii, deci finalizarea achiziției (a se vedea punctele 6.3 și 6.4).

6.2. . Identificarea și corectarea greșelilor înainte de plasarea unei comenzi

Înainte de a plasa o comandă, utilizatorul (cumpărătorul), prin intermediul interfeței grafice cu utilizatorul, are posibilitatea, cu efect imediat, ușor și fără probleme:

  • să vadă și să revizuiască produsele pe care le-a selectat și le-a adăugat în coșul de cumpărături,
  • să vadă și să verifice prețul unui produs individual și prețul total al cantității totale selectate pentru fiecare produs în parte,
  • să modifice cantitatea selectată a unui produs individual și să calculeze noul preț după cantitatea modificată,
  • să elimine din coșul de cumpărături produsele selectate, pe care utilizatorul nu dorește să le cumpere,
  • să calculeze taxa corespunzătoare, în funcție de rata de impozitare aplicabilă produsului selectat și de prețul acestuia (baza de impozitare).

Înainte de a confirma comanda, utilizatorul (cumpărătorul), prin intermediul interfeței grafice, are posibilitatea, cu efect imediat, ușor și fără probleme:

  • să modifice metoda de livrare selectată,
  • să modifice metoda de plată selectată,
  • să revizuiască și să aprobe modificările individuale.

6.3. Acceptarea comenzii de cumpărare

După plasarea comenzii, utilizatorul (cumpărătorul) primește o confirmare din partea vânzătorului, prin e-mail, despre acceptarea comenzii. În termen de 1 oră de la primirea acestei confirmări, utilizatorul (cumpărătorul) are opțiunea de a anula comanda fără consecințe. Cu excepția posibilității de anulare, utilizatorul (cumpărătorul) nu poate modifica conținutul comenzii după plasarea acesteia. Utilizatorul (cumpărătorul) deține întotdeauna informații accesibile cu privire la statutul și conținutul fiecărei comenzi pe profilul său de pe site.

6.4. Confirmarea comenzii

În cazul în care utilizatorul (cumpărătorul) nu anulează comanda, aceasta intră în procesare. La primirea comenzii, vânzătorul analizează comanda, verifică disponibilitatea produselor comandate și confirmă comanda sau o respinge cu un motiv. Vânzătorul poate, de asemenea, să contacteze utilizatorul (cumpărătorul) prin telefon pentru a verifica datele sau pentru a se asigura de exactitatea livrării. După confirmarea comenzii, Vânzătorul notifică utilizatorul (cumpărătorul) prin e-mail cu privire la termenul estimat de livrare. În această etapă, contractul de vânzare-cumpărare pentru produsele comandate între utilizator (cumpărător) și Vânzător este încheiat irevocabil (a se vedea punctul 7).

6.5. Comandă expediată

Vânzătorul pregătește, trimite produsele comandate în termenul convenit și notifică utilizatorul (cumpărătorul) prin e-mail. În e-mail-ul menționat, Vânzătorul informează, de asemenea, utilizatorul (cumpărătorul) cu privire la politica de returnare a produselor și îl informează cu privire la persoanele de contact în cazul unei reclamații sau al unei întârzieri în livrare.

 

7. Contract de vânzare-cumpărare

Vânzătorul emite o factură scrisă către utilizatorul care cumpără produsul din magazinul online, cu defalcarea costurilor și cu o explicație privind dreptul de a se retrage din achiziție prin returnarea produselor comandate, dacă este necesar și posibil. Contractul de vânzare/cumpărare, sub forma unui bon de ordine, este stocat în format electronic pe serverul Vânzătorului și este accesibil utilizatorului (cumpărătorului) în orice moment, în profilul său de utilizator. Contractul de vânzare/cumpărare se încheie în limba slovenă.

Contractul de vânzare-cumpărare se încheie în momentul în care vânzătorul confirmă comanda (a se vedea punctul 6.2). Din acest moment, toate prețurile și celelalte condiții de cumpărare sunt stabilite și se aplică atât pentru Vânzător, cât și pentru utilizator (cumpărător).

7.1 Reduceri, coduri promoționale, roata norocului
Reducerile nu sunt cumulative! Dacă produsele de pe site sunt deja la vânzare sau orice reducere a fost deja stabilită pentru ele, reducerile suplimentare nu li se aplică.

 

8. Dreptul de retragere de la cumpărare, returnarea produselor

În cazul contractelor la distanță, cumpărătorul are dreptul de a notifica societatea, în termen de 14 zile de la primirea produselor, că se retrage din contract, fără a fi obligat să precizeze motivul acestei decizii. Cumpărătorul trebuie să returneze produsele în termen de 14 zile de la notificarea intenției de retragere din contract.

Singurul cost suportat de cumpărător, în ceea ce privește retragerea din contract, este costul pentru livrarea și returnarea ulterioară a bunurilor la adresa furnizorului. Furnizorul returnează cumpărătorului prețul de achiziție al produselor, nu și costurile de livrare.

În cazul retragerii din contract, în cazul în care a fost utilizat bonusul (de exemplu, livrare gratuită), aceste fonduri sunt considerate o reducere și nu sunt returnate utilizatorului.

Informați-ne despre intenția de returnare, prin notificare scrisă, pe e-mail-ul de contact: [email protected]

Puteți anunța retragerea împreună cu formularul de rambursare sau printr-o declarație neechivocă, în care să precizați clar că vă retrageți din contract. Se consideră că cumpărătorul a transmis declarația de retragere în timp util, dacă o trimite în perioada specificată pentru retragerea din contract. Utilizatorului (cumpărătorului) îi revine sarcina de a dovedi că dreptul de retragere a fost exercitat.

Formularul de returnare a produselor poate fi găsit AICI (faceți clic).

Toate produsele achiziționate de la furnizorul www.naturesfinest.ro sunt de așa natură încât pot fi returnate prin servicii poștale.

Rambursarea trebuie să fie efectuată de către companie, imediat sau în termen de cel mult 14 zile de la primirea notificării de retragere. Vânzătorul returnează cumpărătorului plățile primite, cu același mijloc de plată utilizat de cumpărător, cu excepția cazului în care cumpărătorul a solicitat în mod explicit utilizarea unui alt mijloc de plată și dacă cumpărătorul nu suportă niciun cost ca urmare a acestui fapt.

Bunurile primite trebuie să fie returnate de către cumpărător nedeteriorate și în cantitate nealterată, cu excepția cazului în care bunurile au fost distruse, deteriorate, pierdute sau cantitatea lor a scăzut fără vina cumpărătorului.

Cumpărătorul nu trebuie să utilizeze nestingherit bunurile până la retragerea din contract, ci doar datorită naturii magazinului online (contract la distanță), are posibilitatea de a reconsidera achiziția.

Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, consumatorul nu are dreptul de retragere din contract atunci când:

– furnizarea de bunuri sigilate, care nu se pot returna din motive de protecție a sănătății și de igienă, au fost desigilate după livrare,

– asupra bunurilor al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piețele asupra cărora societatea nu are nicio influență și care pot apărea în perioada de retragere.

 

9. Defecte reale sau ascunse

Vânzătorul trebuie să livreze bunurile cumpărătorului în conformitate cu contractul și este responsabil pentru orice defecte reale.

Cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul și să furnizeze o descriere detaliată a defectului material pe site-ul [email protected].

Din cauza unui defect de produs, cumpărătorul poate reclama viciul la Vânzător în termen de 2 luni de la descoperirea defectului real sau în termen de 2 ani de la preluarea bunurilor de către cumpărător.

Vânzătorul trebuie să se asigure că toate produsele din reclamații sunt înlocuite sau că prețul de achiziție este rambursat în contul bancar al utilizatorului. Atunci când își exercită drepturile prevăzute în prezentul titlu, cumpărătorul trebuie să descrie detaliat defectul vânzătorului și să îi permită acestuia să inspecteze produsul. În cazul în care defectul este justificat, Vânzătorul trebuie să se conformeze reclamației consumatorului cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 8 zile. Cu toate acestea, în cazul în care există un litigiu cu privire la defect, vânzătorul trebuie să dea un răspuns scris cumpărătorului în termen de 8 zile.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a respinge reclamația în caz că:

  • bunurile returnate sunt deteriorate de către cumpărător,
  • bunurile returnate nu prezintă un sigiliu de securitate sau nu se află în ambalajul original,
  • în cazul în care Vânzătorul constată că produsul este deteriorat sau inutilizabil ca urmare a unui comportament ilicit al cumpărătorului.

Consumatorul poate solicita, la alegere: remedierea oricărui defect al bunurilor, rambursarea prețului plătit în funcție de amploarea defectului, înlocuirea bunurilor sau rambursarea integrală.

Defectul este real dacă:

  • produsul nu are proprietățile necesare pentru utilizarea normală a acestuia,
  • produsul nu are proprietățile necesare pentru utilizarea specială pentru care cumpărătorul îl achiziționează și care a fost cunoscută sau ar fi trebuit să fie cunoscută de către vânzător,
  • produsul nu prezintă caracteristicile și calitățile care au fost convenite sau prescrise în mod explicit sau tacit,
  • în cazul în care vânzătorul a livrat un produs care nu corespunde modelului sau imaginii, cu excepția cazului în care modelul sau imaginea au fost prezentate doar în scop informativ.
10. Garanție

Produsele beneficiază de garanție numai dacă acest lucru este menționat pe factură sau pe certificatul de garanție. Garanția este valabilă cu respectarea instrucțiunilor și cerințelor enumerate în certificatul de garanție și la prezentarea facturii.

Perioada de garanție este menționată pe certificatul de garanție sau pe factură. Informațiile privind garanția sunt furnizate și la prezentarea produsului în magazinul online. Dacă nu există informații privind garanția în magazinul online, atunci produsul nu beneficiază de garanție.

Utilizatorul (cumpărătorul) poate face o reclamație folosind o garanție la vânzător sau direct la producătorul produsului sau la serviciul autorizat al acestuia. Garanția poate fi revendicată de către client cu un certificat de garanție și o factură.

Producătorul sau service-ul autorizat, este obligat să efectueze reparația în garanție în termen de 45 de zile de la data primirii produsului pentru reparație, în caz contrar să înlocuiască produsul cu un alt produs echivalent, în stare perfectă.

11. Livrare

Vânzătorul va livra produsele comandate către utilizator (cumpărător) în termenul convenit. Partenerul contractual al Vânzătorului pentru livrarea livrărilor este GLS. Vânzătorul își rezervă dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, în cazul în care comanda va fi finalizată mai eficient.

Transport gratuit

În cazul în care valoarea totală a produselor adăugate în coș depășește pragul declarat pentru transport gratuit pe magazinul online, transportul nu va fi taxat pentru comanda dumneavoastră. Suma totală se calculează luând în considerare toate cupoanele de reducere utilizate, adică prețul necesar pentru îndeplinirea condiției de livrare gratuită este format din prețul final al produselor, inclusiv reducerile aplicate.

Alte taxe suplimentare, cum ar fi taxele pentru metoda de plată sau produsele adăugate în comandă după efectuarea achiziției inițiale, nu sunt incluse în valoarea totală a comenzii, necesare pentru a îndeplini condiția pentru livrarea gratuită.

 

12. Securitate

Vânzătorul și Operatorul utilizează mijloace tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja transferul și stocarea datelor cu caracter personal și a plăților. În acest scop, se utilizează un certificat SSL de 128 de biți, emis de o organizație autorizată.

Autorizările securizate și tranzacțiile cu carduri de credit sunt gestionate de Cardinity. Autorizările de carduri de credit sunt efectuate în timp real, cu verificarea imediată a datelor la bănci. Informațiile cardului nu sunt stocate pe serverul vânzătorului.

Utilizatorul însuși este, de asemenea, responsabil pentru siguranță, asigurând securitatea numelui său de utilizator și a parolei, precum și software-ul adecvat și protecția antivirus pe calculatorul său.

 

13. Dreptul la informare

Aveți dreptul la informații netaxabile despre datele dvs. personale de care dispunem, precum și dreptul de a șterge aceste date. Dacă aveți întrebări cu privire la ștergerea, prelucrarea sau utilizarea datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la: [email protected] sau să ne trimiteți o cerere prin poștă.

Notificări privind starea comenzii: Ne rezervăm dreptul de a vă informa, la numărul de telefon furnizat, prin SMS, atunci când comanda dvs. a fost livrată și articolele nu au fost ridicate timp de 3 până la 5 zile. În cazul în care articolele nu au fost ridicate timp de mai mult de 5 zile, ne rezervăm dreptul de a suna la numărul de telefon furnizat pentru a vă reaminti să ridicați articolele.

Notificări: După ce vă înscrieți pentru notificări, numele, numărul de telefon și adresa de e-mail, cu permisiunea dumneavoastră, sunt folosite în scopuri publicitare până când vă dezabonați de la notificări. Puteți să vă înscrieți pentru a primi notificări, numai atunci când este selectat câmpul respectiv, care vă permite să vă abonați.

În cazul utilizării adresei de e-mail pe Facebook sau a utilizării formularului de pe prima pagină a www.naturesfinest.ro, prin intermediul căruia obțineți cupoane de reducere pentru comanda dumneavoastră, vom salva adresa dumneavoastră de e-mail în scopul informării dumneavoastră cu privire la beneficiile și promoțiile speciale ale magazinului online www.naturesfinest.ro. Vă puteți dezabona din baza de date de notificare, în orice moment, trimițând un e-mail la adresa: [email protected] sau făcând clic pe link-ul “Dezabonare” din partea de jos a e-mail-urilor promoționale.

Pentru a vă dezabona de la mesajele SMS promoționale ocazionale, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa [email protected] și să includeți numărul de telefon în mesaj. Aceasta este singura modalitate prin care vă putem elimina din baza noastră de date cu destinatari de SMS-uri.

E-mail-urile promoționale și/sau mesajele SMS vor conține următoarele componente:

  • vor fi marcate în mod clar și neechivoc ca fiind mesaje publicitare,
  • expeditorul va fi clar evidențiat,
  • toate campaniile, promoțiile și alte tehnici de marketing vor fi clar definite, precum și condițiile de participare la acestea,
  • metoda de dezabonare va fi prezentată în mod clar,
  • dorința utilizatorului de a nu primi mesaje publicitare va fi respectată în mod explicit de către furnizor.

14. Protecția copilului

Vânzătorul din magazinul online nu acceptă comenzi de la o persoană despre care se bănuiește sau se știe că este un copil, fără permisiunea expresă a părinților sau a tutorilor. Operatorul sau Vânzătorul din magazinul online nu oferă acces gratuit la produse sau servicii care sunt dăunătoare pentru copii.

Fără permisiunea expresă a părinților sau a tutorilor, operatorul și vânzătorul nu vor accepta date cu caracter personal referitoare la copii și nici nu vor dezvălui datele cu caracter personal primite de la copii unor terțe părți, cu excepția părinților sau a tutorilor.

Orice comunicare adresată copiilor va fi adecvată vârstei acestora și nu va profita de încrederea, lipsa de experiență sau sentimentul de loialitate al copiilor.

15. Politica de confidențialitate

Parte a acestor Termeni și condiții generale este și Politica de confidențialitate, care este disponibilă AICI (click).

 

16. Opinii și recenzii ale utilizatorilor

Opiniile, comentariile și evaluările produselor furnizate de utilizatori sau vizitatori fac parte din funcționalitatea magazinului online și sunt destinate comunității tuturor utilizatorilor.

Vânzătorul și operatorul nu sunt responsabili pentru conținutul opiniilor, comentariilor și evaluărilor produselor furnizate de utilizatori sau vizitatori. Operatorul analizează opiniile, comentariile și evaluările înainte de publicarea finală și nu le publică pe cele care conțin neadevăruri evidente, sunt înșelătoare, jignitoare, obscene sau, în opinia operatorului, nu sunt în beneficiul altor utilizatori sau vizitatori ai magazinului online. Vânzătorul și operatorul nu sunt răspunzători pentru informațiile din opinii, comentarii și evaluări și își declină orice responsabilitate care decurge din aceste informații.

Prin trimiterea unei opinii, a unui comentariu sau a unei evaluări, utilizatorul sau vizitatorul este de acord în mod expres cu termenii de utilizare și permite operatorului să publice textul, în întregime sau parțial, în toate mediile electronice și în alte medii. Operatorul are dreptul de a utiliza conținutul opiniei, comentariului sau ratingului, pentru o perioadă nelimitată și în orice scop, care este în interesul comercial al operatorului, inclusiv reclame și alte comunicări de marketing. Autorul opiniilor, comentariilor sau ratingurilor, asigură și declară că este titularul drepturilor morale și al drepturilor de autor pentru opiniile, comentariile sau ratingurile scrise și că transferă aceste drepturi, pe o perioadă nelimitată, în mod neexclusiv și gratuit, către operator.

 

17. Răspunderea

Operatorul depune toate eforturile pentru a se asigura că informațiile publicate în magazinul online sunt actualizate și corecte; cu toate acestea, caracteristicile produselor, termenul de livrare sau prețul se pot modifica atât de repede, încât uneori vânzătorul nu reușește să corecteze în timp util informațiile publicate în magazinul online.
În acest caz, operatorul sau Vânzătorul va notifica utilizatorul (cumpărătorul) cu privire la modificările survenite și îi va permite utilizatorului (cumpărătorului) să se retragă din comandă sau să modifice comanda (a se vedea punctul 5).

Din momentul în care produsele comandate sunt predate serviciilor poștale, Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio deteriorare fizică, distrugere sau pierdere a transportului, nici pentru conținutul lipsă din transport sau dacă transportul a fost deschis. În aceste cazuri, utilizatorul (cumpărătorul) trebuie să inițieze o procedură de reclamație la serviciul de livrare GLS. În cazul unui transport deteriorat, utilizatorul (cumpărătorul) trebuie să aducă pachetul la cel mai apropiat punct GLS, în aceeași stare în care a fost primit, fără să adauge sau să scoată nimic, și să completeze un raport de reclamație. Vânzătorul, împreună cu serviciul de livrare GLS, se va asigura că reclamația este rezolvată în cel mai scurt timp posibil.

 

18. Plângeri, litigii și aplicarea legii

Vânzătorul respectă legislația aplicabilă în domeniul protecției consumatorilor. Vânzătorul a stabilit un sistem eficient de tratare a reclamațiilor și are o persoană de contact desemnată cu care utilizatorul (cumpărătorul) poate comunica prin telefon sau e-mail, în cazul unei probleme. În acest caz, utilizatorul (cumpărătorul) ne poate contacta sau poate trimite o reclamație la adresa: [email protected]. Procedura este confidențială.

Vânzătorul va confirma în termen de cinci zile lucrătoare că a primit reclamația, va informa utilizatorul (cumpărătorul) în cât timp va procesa reclamația și va ține utilizatorul (cumpărătorul) la curent cu evoluția procedurii. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a rezolva orice litigiu pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la o soluționare pe cale amiabilă, toate litigiile dintre Vânzător și utilizator (cumpărător) vor fi supuse jurisdicției Tribunalului districtual din Ljubljana. Vânzătorul și utilizatorul (cumpărătorul), în calitate de participanți la comerțul electronic, recunosc de comun acord valabilitatea mesajelor electronice în instanță. Vânzătorul va depune toate eforturile, în măsura posibilităților sale, pentru a soluționa orice litigiu pe cale amiabilă.

La 14 noiembrie 2015, Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia [Uradni list RS], nr. 81/2015; denumită în continuare ZIsRPS) a intrat în vigoare. ZIsRPS reglementează soluționarea extrajudiciară a litigiilor interne și transfrontaliere dintre întreprinderi și consumatori prin medierea furnizorului din cadrul soluționării extrajudiciare a litigiilor în materie de consum (denumit în continuare: furnizor OSCD).

În conformitate cu normele legale, Vânzătorul nu recunoaște niciun furnizor de servicii de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor de consum care ar putea fi inițiate de către consumator în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.

 

Nutrisslim d.o.o. nu recunoaște niciun furnizor de servicii de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor de consum care ar putea fi inițiate de către consumator în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.

Vânzătorul, care, în calitate de furnizor, permite comerțul online pe teritoriul Republicii Slovenia, publică pe site-ul său un link electronic către platforma de soluționare online a litigiilor de consum (SRPS).

Acești Termeni și condiții generale și toate litigiile dintre vânzător și utilizator sunt supuse și se aplică dreptul material și procedural sloven și nu se aplică normele de drept internațional privat, care ar anula aplicarea oricărei alte legi.

Pentru toate celelalte cazuri, precum și pentru drepturile și obligațiile care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții generale, se aplică dispozițiile Legii privind dreptul obligațiilor, ale Legii privind comerțul electronic, ale Legii privind protecția datelor cu caracter personal și ale Legii privind protecția consumatorilor.

19. Renunțare la răspundere

Informațiile despre produse și alte sfaturi de pe acest site web nu înlocuiesc îngrijirea medicală adecvată în cazul unor probleme de sănătate și nu sunt recunoscute din punct de vedere medical pentru prevenirea bolilor. Produsele și afirmațiile privind produsele individuale prin intermediul site-ului web nu au fost evaluate de instituții guvernamentale și nu sunt destinate diagnosticării, tratării sau prevenirii bolilor. Informațiile conținute pe site-ul web sunt oferite doar în scop informativ și nu înlocuiesc sfatul medicului dumneavoastră sau al unui alt profesionist din domeniul sănătății. Dacă luați medicamente sau suplimente alimentare și suspectați probleme de sănătate, consultați-vă cu medicul sau farmacistul înainte de a utiliza produsele noastre. Discutați cu medicul sau farmacistul dumneavoastră despre utilizare, riscuri și efecte secundare. Femeile însărcinate și mamele care alăptează nu sunt sfătuite să utilizeze produsul, la fel și copiii și persoanele cu orice probleme de sănătate. Discutați cu medicul sau farmacistul dumneavoastră înainte de utilizare.

20. Solicitarea facturii

 

Vânzătorul trebuie să emită o factură pentru comandă sau servicii și să o înmâneze cumpărătorului. Cumpărătorul trebuie să preia factura și, de asemenea, trebuie să o păstreze după ce părăsește sediul comercial.

21. Modificări ale Termenilor și condițiilor generale

În cazul în care apar modificări ale reglementărilor privind funcționarea magazinului online, protecția datelor și alte domenii, legate de funcționarea magazinului online al Vânzătorului, precum și în cazul unor modificări ale propriei politici de afaceri, Vânzătorul modifică și/sau actualizează acești Termeni și Condiții Generale, despre care va informa întotdeauna utilizatorii într-un mod corespunzător, inclusiv prin notificarea prin intermediul site-ului www.naturesfinest.ro. Orice modificări și/sau actualizări ale Termenilor și condițiilor generale intră în vigoare și se aplică în termen de opt zile de la data publicării lor. În cazul în care modificările și/sau actualizările sunt necesare pentru respectarea reglementărilor, aceste modificări și/sau actualizări pot intra în vigoare și se aplică după o perioadă mai scurtă de timp.

Utilizatorul care nu este de acord cu modificările și/sau actualizările Termenilor și condițiilor generale trebuie să își anuleze înregistrarea în termen de opt zile de la publicarea modificărilor și/sau actualizărilor Termenilor și condițiilor generale, în caz contrar, după expirarea acestui termen, se consideră că utilizatorul acceptă modificările și/sau actualizările Termenilor și condițiilor generale și nu se admite proba contrarie.

Anularea înregistrării se efectuează de către utilizator cu o declarație scrisă la adresa de e-mail: [email protected].

Termenii și condițiile generale au fost acceptate de către directorul operatorului și de către vânzător, la Ljubljana, la 27 august 2010.

Vă dorim o mulțime de cumpărături plăcute și accesibile în magazinul nostru online!

 

Delivery
Au mai rămas doar 200lei pentru POSTAGE GRATUITĂ
Produse în coș

Nu există produse în coș.

Ofertă specială doar aici!

Adaugă la comandă și economisește!

-72%
FatBurn Tea*

Contribuie la metabolismul grăsimilor, eliminând excesul de greutate corporală și suprimând în mod natural senzația de foame

139,00 lei 39,00 lei
-70%
Detox Urinary*

Formula de detoxifiere 2 în 1 care ajută la curățarea organismului și la îmbunătățirea eliminării toxinelor

149,00 lei 45,00 lei
-80%
Pachet CEAI DETOX

Combinația perfectă a două ceaiuri

262,00 lei 52,00 lei