De ce noi?

Livrare în termen de 2 zile lucrătoare
Livrare gratuită pentru comenzi de la 250,00 lei
Garanție de returnare a banilor pentru 60 zile
Încredere de peste 3M de abonați
Livrare în termen de 2 zile lucrătoare
Livrare gratuită pentru comenzi de la 250,00 lei
Garanție de returnare a banilor pentru 60 zile
Încredere de peste 3M de abonați
Livrare în termen de 2 zile lucrătoare
Livrare gratuită pentru comenzi de la 250,00 lei
Garanție de returnare a banilor pentru 60 zile
Încredere de peste 3M de abonați
Livrare în termen de 2 zile lucrătoare
Livrare gratuită pentru comenzi de la 250,00 lei
Garanție de returnare a banilor pentru 60 zile
Încredere de peste 3M de abonați
Consultanta gratuita

Puteți verifica locația coletului dvs. introducând numărul de urmărire (pe care l-ați primit în e-mailul pentru comanda dvs.) la următorul link: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/

Pentru a vizualiza toate comenzile dvs., puteți să vă conectați la contul dvs. și să selectați “Comenzile mele”.

  • De unde pot obține numărul de urmărire?

Numărul de urmărire al coletului dvs. este trimis prin e-mail, unde vă informăm despre expedierea și livrarea coletului dvs. Numărul de urmărire este inclus, de asemenea, în toate mesajele trimise de serviciul de livrare Fan Courier.

Urmăriți pachetul dumneavoastră aici: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/

  • Cum trimiteți pachetele? 

Pentru livrarea coletelor folosim serviciul de livrare Fan Courier. Curierul va livra pachetul la adresa pe care ați scris-o la comandă. Pachetele sunt livrate în zilele lucrătoare. Dacă nu vă aflați la adresă în momentul livrării pachetului, veți primi toate informațiile necesare pentru a ridica pachetul (în cutia poștală sau prin e-mail sau SMS).

  • Am probleme cu livrarea. Ce pot să fac??

Pentru asistență în ceea ce privește livrarea, puteți contacta Fan Courier prin telefon: +4021.9336

Suntem, de asemenea, disponibili la: [email protected]. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvați problema și să ne asigurăm că veți primi pachetul cât mai curând posibil.

  • Care sunt costurile de livrare?

Pentru comenzi de până la 250 Lei , costul de livrare este de 19,00 Lei.

Pentru comenzi de peste 250 Lei, livrarea este gratuită.

  • Am primit un produs deteriorat.

La primirea coletului, dacă observați că pachetul este deteriorat, trebuie să dați o notă. Apoi, trimiteți-ne detaliile (inclusiv fotografii) la adresa [email protected] în termen de 8 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă sunteți eligibil pentru înlocuirea cu produse noi și vă vom oferi instrucțiuni în consecință.

Care vitamine sunt potrivite pentru tine?
Personalizat pentru nevoile corpului tău.

Căutați după categorie